ظرفیت حوزه های علمیه در روند فعالیت فرهنگی کانون های مساجد دیده می شود
ظرفيت حوزه هاي علميه در روند فعاليت فرهنگي کانون هاي مساجد ديده مي شود
طی نشستی مطرح شد؛

ظرفیت حوزه های علمیه در روند فعالیت فرهنگی کانون های مساجد دیده می شود

حجت الاسلام شکري طي نشست هم انديشي با رئيس مرکز خدمات حوزه هاي علميه استان البرز و رياست شوراي هماهنگي ائمه جمعه استان گفت: ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد ايجاب مي کند بسترهاي موثري را به منظور هم انديشي و هم افزايي بيشتر فعاليت هاي مسجدمحور با بهره مندي از حوزه هاي علميه اتخاذ کرد.
شناسه خبر : 64146 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۲۵

 گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشستی صمیمانه با ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز و رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه این استان به تبادل نظر در خصوص اهمیت مشارکت و همکاری طلاب با فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اظهار کرد: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاب می کند بسترهای موثری را به منظور هم اندیشی و هم افزایی بیشتر فعالیت های مسجدمحور با بهره مندی از حوزه های علمیه اتخاذ کرد.

به گفته وی، ارتباط خوب و موثر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حوزه های علمیه استان گامی در مسیر رشد برنامه های فرهنگی با هدف تحقق باورهای ایمانی و الهی است.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: در عصر جنگ شناختی و با اهمیت رشد پیشرفت های علمی ضروری است طلاب حوزه های علمیه در ارتباطی دوسویه با فعالان مسجدی، بسترشکوفایی و بصیرت افزایی معرفتی را در جامعه احیاء کنند.