اجرای گروه سرود آفتاب در مسیر نجف به کربلا
اجراي گروه سرود آفتاب در مسير نجف به کربلا
مدیرکانون معرفت خبر داد:

اجرای گروه سرود آفتاب در مسیر نجف به کربلا

دهقان با اشاره به اهميت برپايي ويژه برنامه هاي فرهنگي با رويکرد بصيرت افزايي در ايام زيارت اربعين حسيني گفت: گروه سرود آفتاب بچه هاي مسجد امام جعفرصادق(ع) در مسير نجف به کربلا سرود طريق القدس کربلا را اجرا کردند.
شناسه خبر : 63857 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، مرتضی دهقان با اشاره به اهميت برپايي ويژه برنامه هاي فرهنگي با رويکرد بصيرت افزايي در ايام زيارت اربعين حسيني گفت: گروه سرود آفتاب بچه هاي مسجد امام جعفرصادق(ع) در مسير نجف به کربلا سرود طريق القدس کربلا را اجرا کردند. 

 

مدیرکانون معرفت افزود: کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) با رویکرد تبیین و تقویت انگاره های ایمانی برگرفته از واقعه عاشورا و اهمیت زیارت اربعین گروه سرود آفتاب را به کربلا معلی اعزام کرد. 

 

به گفته وی، توجه به مسائل و موضوع های ایمانی و دینی یکی از شاخص های کانون فرهنگی هنری معرفت است که برای تحقق این مهم همواره پیشگام است. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقش محوری مسجد در بالندگی و رشد دینی و ایمانی نوجوانان و جوانان بیان کرد: جاذبه مغناطیسی زیارت اربعین فرصت ارزشمندی برای تمرین برای ظهور و درک مسئله مهدویت است.