نشست هم اندیشی با دبیرمنطقه 10 کرج کانون های مساجد البرز برپا شد
نشست هم انديشي با دبيرمنطقه 10 کرج کانون هاي مساجد البرز برپا شد

نشست هم اندیشی با دبیرمنطقه 10 کرج کانون های مساجد البرز برپا شد

به منظور بسط و گسترش روند فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نشست هم انديشي با دبيرمنطقه 10 شهرستان کرج کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز با حضور کارشناس ساماندهي و سازماندهي ستاد کانون هاي مساجد اين استان برپا شد.
شناسه خبر : 63627 تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۶:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، توجه به مسئله ساماندهی و شبکه سازی بیش از 400 کانون فرهنگی هنری مساجد استان البرز سرفصل نشست های هم اندیشی با دبیران مناطق و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

به منظور بسط و گسترش روند فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نشست هم انديشي با دبيرمنطقه 10 شهرستان کرج کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز با حضور کارشناس ساماندهي و سازماندهي ستاد کانون هاي مساجد اين استان طی هفته جاری برپا شد. 

 

ایام اوقات فراغت و ضروت همراهی و هم اندیشی بیش از پیش فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در امر تبیین معارف دینی بستری را فراهم آورده است تا نسبت به مقوله ساماندهی و سازماندهی فعالیت ها با رویکردی قوی تر از گذشته فعالیت شود. 

 

قاسم شکری، کارشناس ساماندهی و سازماندهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با همراهی محسن خدابنده عضو هیئت اندیشه ورز ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه برنامه هایی را در قالب دیدار چهره به چهره با دبیران مناطق مختلف استان البرز در نظر دارد.