ثبت کلاس های اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد ضروری است
ثبت کلاس هاي اوقات فراغت در سامانه بچه هاي مسجد ضروري است
مدیرستاد کانون های مساجد البرز:

ثبت کلاس های اوقات فراغت در سامانه بچه های مسجد ضروری است

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت اجراي طرح تابستانه مسجد کانون نشاط گفت: طرح ملي مسجد کانون نشاط همزمان با آغاز فعاليت هاي تابستاني کشور آغاز شده است.
شناسه خبر : 63349 تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح تابستانه مسجد کانون نشاط گفت: طرح ملی مسجد کانون نشاط همزمان با آغاز فعالیت های تابستانی کشور آغاز شده است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های مجری طرح باید برنامه های خود را مبتنی بر کلیات طرح ثبت عملکرد برنامه های خود را در رواق دانش سامانه بچه های مسجد ثبت نمایند. 

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت کانون های برتر در فرآیند اجرای طرح عنوان کرد: در کنار این برنامه ها پویش هایی نیز در نظر گرفته شده است و شاخص هایی نیز در قالب تنوع عملکرد، بسترسازی واگذاری مسئولیت به نوجوانان مورد نظر است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: در برقراری مسجد و مدرسه در قالب این ثبت عملکرد، تسهیلگری اتفاق می افتد. 

 

وی با بیان این مطلب که این طرح از ابتدای تیرماه تا 15 شهریور ادامه دارد عنوان کرد: برنامه های جذاب و پرنشاط مختص کودکان و نوجوانان که متناسب با نیاز بچه های مسجد باشد با رویکرد تربیتی و بصیرتی مورد نظر است. 

 

 گفتنی است، در قالب اجرای این طرح از 180 کانون برجسته و شاخص در قالب عملکرد ثبت در سامانه بچه های مسجد تقدیر و تکریم می شود. 

 

کلمات کلیدی: مسجد کانون نشاط