« امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» شعار محوری دهه ولایت و امامت در البرز
« اميرالمومنين(ع) معيار زندگي، الگوي حکمراني» شعار محوري دهه ولايت و امامت در البرز
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز:

« امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» شعار محوری دهه ولایت و امامت در البرز

حجت الاسلام شکري با اشاره به شعار « اميرالمومنين(ع) معيار زندگي، الگوي حکمراني» شعار محوري دهه ولايت و امامت در البرز گفت: سيره اميرالومنين(ع) يکي از مهمترين مبني ها در تمام ابعاد زندگي فردي و اجتماعي در مسير تحقق جامعه علوي است.
شناسه خبر : 62694 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت توسعه و تعمیق فرهنگ غنی غدیر و تبیین و ترویج آموزه های علوی و سیره اغمیرالمومنین(ع) در تمامی ابعاد زندگی انسان گفت: « امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» شعار محوری دهه ولایت و امامت در میان برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: سیره امیرالومنین(ع) یکی از مهمترین مبنی ها در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی در مسیر تحقق جامعه علوی است.

 

به گفته وی، توجه به جایگاه امیرالمومنین(ع) یک راهبرد کلان به منظور ایجاد انگیزه، تشویق مردم و مسئولان به منظور نزدیک شدن به جامعه علوی مبتنی بر اصول و قواعدی است که حضرت علی(ع) آن را در نهج البلاغه شریف ترسیم کرده است.

 

وی با بیان این مهم که امامت و ولایت به عنوان سرفصل اعتقادادت دینی و ایمانی مسلمانان است اظهار کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف تبیین و تحقق شعار سال در دهه ولایت و امامت در قالب سربرگ نامه های اداری، پوسترها، پارچه نوشته ها و ... این شعار را مورد توجه قرار می دهند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: شبکه های اجتماعی نیز از جمله گروه های رسانه ای موثر در توجه بخشی به این شعار در این دهه هستند.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: ائمه مساجد و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در خطبه های نماز جمعه طی دهه ولایت و امامت نسبت به تبیین شعار « امیرالمومنین(ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» اقدام می کنند.