فیلم سینمایی ایلیا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اکران شد
فيلم سينمايي ايليا در مسجد امام حسن مجتبي(ع) اکران شد

فیلم سینمایی ایلیا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) اکران شد

حسين زاده با اشار به اهميت حضور و همراهي خانواده ها در مسجد در قالب اجراي برنامه هاي فرهنگي گفت: اکران فيلم سينمايي ايليا در قالب گروه هاي خانوادگي فرصتي براي بهينه سازي اوقات فراغت با محوريت خانواده بود.
شناسه خبر : 62651 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، دکتر مرتضی حسین زاده یکی از فرصت های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) را توجه به جایگاه خانواده در قالب برنامه های فرهنگی عنوان کرد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع)  با اشار به اهميت حضور و همراهي خانواده ها در مسجد در قالب اجراي برنامه هاي فرهنگي گفت: اکران فيلم سينمايي ايليا در قالب گروه هاي خانوادگي فرصتي براي بهينه سازي اوقات فراغت با محوريت خانواده بود.

 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های هدفمند فرهنگی با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد اظهار کرد: اکران فیلم سینمایی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) معمولا در قالب گروه های خانوادگی است و این فرصتی است تا خانواده ها با هم آشنا و از احوال یکدیگر مطلع باشند. 

 

داستان فیلم ایلیا جستجوی قهرمان

داستان فیلم ایلیا جستجوی قهرمان، درباره کودکی 11 ساله به نام آرش است که به عنوان نماینده ایران در بازی واقعیت مجازی «جستجوی قهرمان» حضور دارد. با حذف 3 بازیکن دیگر، آرش باید به تنهایی بازی را ادامه بدهد اما رفته رفته متوجه می‌شود که این یک بازی ساده نیست و پای خانواده‌اش به این بازی کشیده شده است. فیلم ایلیا جستجوی قهرمان با شبیه سازی فتح قلعه خیبر توسط امام علی (ع) در بستر یک بازی واقعیت مجازی، به دنبال بیان حقیقت برای کودکان است و به گفته کارگردان آن، علی موسوی نژاد، ضد اسرائیلی ترین فیلم ژانر کودک به حساب می‌آید.