بزرگداشت دهه کرامت با هم افزایی و هم اندیشی تمامی نهادها و دستگاه های فرهنگی برپا می شود
بزرگداشت دهه کرامت با هم افزايي و هم انديشي تمامي نهادها و دستگاه هاي فرهنگي برپا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد البرز:

بزرگداشت دهه کرامت با هم افزایی و هم اندیشی تمامی نهادها و دستگاه های فرهنگی برپا می شود

حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت گراميداشت دهه کرامت گفت: ظرفيت سنجي و برنامه ريزي به منظور برپايي هرچه بهتر ويژه برنامه دهه کرامت با هم انديشي و هم افزايي تمامي دستگاه ها و نهادهاي اجرايي برپا مي شود.
شناسه خبر : 61697 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کاظم شکری طی نشست اداری که یکشنبه 9 اردیبهشت در سالن جلسات ستاد کانون های مساجد برپا شد گفت: بزرگداشت دهه کرامت به عنوان یکی از مهمترین ایام و دهه های فرهنگی سال است که به واقع جریان بخشی فرهنگی را به همراه دارد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را دهه کرامت می نامند که در طول این ایام موجی از رشد فرهنگ دینی معرفتی در جامعه جریان پیدا می کند. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور دختران در مساجد اظهار کرد: میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در دهه کرامت سرفصلی برای برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای حضور دختران در مساجد است که برای تحقق این مطلب هم اندیشی و هم افزایی لازم را با مدیر مسجد می توان در نظر داشت تا شاهد برپایی هرچه بهتر برنامه ها باشیم.

 

راه اندازی کارگروه شورای نشست اوقات فراغت از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام شکری بود که با تأمل بر این مهم اظهار کرد: با توجه به برپایی نشست کارگروه اوقات فراغت و نزدیک بودن این ایام، انتظار می رود که سال جاری شاهد پربار بودن هرچه بهتر برنامه های فرهنگی باشیم. 

 

حجت الاسلام شکری در بخشی دیگر از سخنان خود با ختم فاتحه و صلواتی بر روح مهندس آرمون، خاطرنشان کرد: فراغ و نبود همکار عزیزمان برای مجموعه ستاد کانون های مساجد البرز به خوبی محسوس است چرا که مرحوم احسان آرمون همواره سعی و اهتمام ویژه بر خدمت به مسجد داشت.