تکریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با همت ستاد کانون های مساجد البرز
تکريم فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) با همت ستاد کانون هاي مساجد البرز

تکریم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با همت ستاد کانون های مساجد البرز

آيين تکريم و تقدير از فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) به عنوان نماينده فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جريان عمليات وعده صادق و سالروز راه اندازي اين نهاد مقدس با حضور حجت الاسلام کاظم شکري در سالن جلسات اين فرماندهي برپا شد.
شناسه خبر : 61550 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، آيين تکريم و تقدير از فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) به عنوان نماينده فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جريان عمليات وعده صادق و سالروز راه اندازي اين نهاد مقدس با حضور حجت الاسلام کاظم شکري در سالن جلسات اين فرماندهي برپا شد. 

 

طی این آیین، حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با تکریم از تلاش های سردار حیدری نیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: فعالان و رزمندگان سپاه همواره در صفوف مقدم حفظ امنیت و بقای نظام جمهوری اسلامی در حرکت هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند. 

 

عملیات وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به عملکرد اسرائیل در جریان هدف قراردادن سفارت ایران در سوریه بود که با هدف آسیب رساندن به پایگاه های نظامی اسرائیل انجام شد. 

 

جمهوری اسلامی ایران در جریان عملیات تنبیهی وعده صادق، به "پایگاه نواتیم"، که بزرگ‌ترین پایگاه هوایی دشمن ومجهز به قوی‌ترین سامانه‌های دفاع ضدهوایی و موشکی است، ضربه زد.

 

ایران در این عملیات ترکیبی، پهپادها، موشک‌های کروز و بالستیک را به خدمت گرفت که ماموریت این پهپادها صرفا سردرگم و مشغول کردن دشمن بود.