آیین تشییع و تدفین « احسان آرمون» با حضور پرشور فعالان مسجدی برپا شد
آيين تشييع و تدفين « احسان آرمون» با حضور پرشور فعالان مسجدي برپا شد

آیین تشییع و تدفین « احسان آرمون» با حضور پرشور فعالان مسجدی برپا شد

آيين تشييع و تدفين مهندس « احسان آرمون» با حضور حجت الاسلام خداداده، رياست ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و جمعي از مديران ارشد و کارشناسان مجموعه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در بهشت سکينه برپا شد.
شناسه خبر : 61542 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، آيين تشييع و تدفين مهندس « احسان آرمون» با حضور حجت الاسلام خداداده، رياست ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و جمعي از مديران ارشد و کارشناسان مجموعه ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در بهشت سکينه برپا شد. 

 

طی این آیین فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد که از نقاط مختلف کشور حضور یافته بودند در کنار خانواده آن مرحوم پیکر مطهر این فعال مسجدی را بر تشییع و تدفین کردند. 

 

زمزمه و نجوای مداحی و ذکر یا حسین(ع) بر سر مزار آن عزیز که پدر و همسری دلسوز و کارمندی وظیفه شناس بود با همت ذاکران اهل بیت(ع) فعال مسجدی قرائت شد. 

 

گفتنی است، احساس آرمون از مدیران و کارشناسان مالی و اداری مجموعه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بود و پیش از آن نیز در مجموعه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز فعالیت داشت. 

 

لازم به ذکر است، مهندس احسان آرمون از مشاوران مالی و اداری حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نیز محسوب می شد و همواره در اکثر برنامه ها و طرح ها از نظرات وی در بهبود و رشد برنامه ها استفاده می گردید.