حضور در جشنواره لاله‌ها با حفظ حجاب و عفاف، جهاد بانوان عفیفه است
حضور در جشنواره لاله‌ها با حفظ حجاب و عفاف، جهاد بانوان عفيفه است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

حضور در جشنواره لاله‌ها با حفظ حجاب و عفاف، جهاد بانوان عفیفه است

جابري انصاري گل لاله را نماد شهادت و ايثار خواند گفت: حضور خانواده هاي قرآني در جشنواره گل لاله ها بستري موثري براي اثرگذاري فرهنگ ديني و معرفتي است به ويژه بانوان عفيفه که در اين امر جهاد مي کنند.
شناسه خبر : 61413 تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، سعید جابری انصاری در جریان بازدید از نمایشگاه لاله ها گفت: برپایی جشنواره لاله ها یکی از اقدامات فرهنگی ارزشمند با همت شهرداری کرج، حوزه هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: یکی از مهمترین پیوست های فرهنگی برای برپایی جشنواره گل لاله در کرج، مسئله فرهنگی و مقوله حجاب و عفاف است که برای توجه به این امر مهم همراهی و هم اندیشی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اهمیت اساسی داشته است.

 

به گفته وی، جشنواره زیبا و معطر گل لاله ها از ۲۰ تا ۲۷ فروردین در قالب ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در پارک شهید چمراه برپا شده است و بازدیدکنندگان از سراسر کشور برای بازدید به این جشنواره می آیند.

 

وی با اشاره به وسعت ۴۰ هکتاری بوستان شهید چمران کرج توضیح داد: مسیر جنگلی و گردشگری این بوستان فرصت گردشگری را فراهم کرده است ودر این میان توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به نماد گل لاله بسیار بارز است.

 

وی با بیان اینکه یکی از جدی ترین دغدغه های فرهنگی مقوله حجاب و عفاف است که با تدبیر شهرداری کرج و با همراهی حوزه هنری و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهد حضور جمع های خانواده های قرآنی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: جاذبه های گردشگری با پیوست فرهنگی بیشترین اثرگذاری معرفتی و اندیشه ای را در میان مردم دارد و یک ضرورت قابل اجرا است.