روح جامعه اسلامی به قوت و برکت اقامه نماز تقویت می شود
روح جامعه اسلامي به قوت و برکت اقامه نماز تقويت مي شود
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز:

روح جامعه اسلامی به قوت و برکت اقامه نماز تقویت می شود

حجت الاسلام کاظم شکري با تکريم و تقدير از حجت الاسلام ابوالفضل مرادي، رياست ستاد اقامه نماز استان البرز به منظور برپايي اجلاسيه سراسري نماز در کرج گفت: اهتمام و تلاش در عرصه اقامه نماز يکي از توفيق هاي الهي و اسباب رضايت الهي است.
شناسه خبر : 59254 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، حجت الاسلام کاظم شکری با تکریم و تقدیر از حجت الاسلام ابوالفضل مرادی، ریاست ستاد اقامه نماز استان البرز به منظور برپایی اجلاسیه سراسری نماز در کرج گفت: اهتمام و تلاش در عرصه اقامه نماز یکی از توفیق های الهی و اسباب رضایت الهی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: اثرگذاری کار فرهنگی منوط به امتداد، هم افزایی و هم اندیشی تمامی دستگاه ها و متولیان اجرایی است به ویژه در امر نماز که همواره یکی از واجبات الهی و نمایشی از مرحله اعتقاد به توحید الهی است.

 

به گفته وی، اهتمام و تلاش متداوم مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز در امر ترویج نماز به ویژه با محوریت دانش آموزان و نقش امام مسجد در این جریان اهمیت اساسی دارد.

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: تداوم کار فرهنگی منوط به همکاری و همراهی تمامی متولیان امر است به این منظور ضروری است تمامی ارکان همسو با یکدیگر در جریان برنامه ها مشارکت داشته باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: اجلاسه سراسری نماز در استان البرز گامی هدفمند به منظور ارتقاء جایگاه نماز است و دستاوردهای فرهنگی موثری را به همراه دارد.