دهمین سوگواره دختر خورشید با هدف تبیین جایگاه حضرت رقیه(س) برپا شد
دهمين سوگواره دختر خورشيد با هدف تبيين جايگاه حضرت رقيه(س) برپا شد
مدیرکانون شهید آقایی:

دهمین سوگواره دختر خورشید با هدف تبیین جایگاه حضرت رقیه(س) برپا شد

شريعتي با اشاره به اهميت تبيين جايگاه معرفتي اهل بيت(ع) گفت: دهمين سوگواره دختر خورشيد با هدف تبيين جايگاه معرفتي حضرت رقيه سلام الله عليها برپا شد.
شناسه خبر : 50898 تاریخ انتشار : ۵ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، علی شریعتی در جریان برپایی آیین سوگواره دختر خورشید گفت: دهمین دوره از آیین سوگواره دختر خورشید با هدف بصیرت افزایی و معرفت بخشی نسبت به فرهنگ عاشورا برپا شد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی افزود: هدف از برپایی این دوره، معرفی شخصیت و جایگاه معرفتی حضرت رقیه سلام الله علیها همچنین تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل نوجوان و جوان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت و همراهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در برپایی همایش های فرهنگی عنوان کرد: همایش سوگواره دختر خورشید از جمله برنامه های فرهنگی اثرگذار و جریان بخشی است که با رویکرد دینی هرساله برپا می شود و در این دوره حمایت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان را نیز بهره مند بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که در این آیین حضور داشت نیز از برپایی این آیین با همت کانون فرهنگی هنری شهید آقایی تقدیر کرد و گفت: برپایی این گونه همایش ها در جریان سازی و بصیرت افزایی دینی موثر است.