شبکه سازی مویرگی کانون های مساجد، زمینه ساز گسترش امیدآفرینی است
شبکه سازي مويرگي کانون هاي مساجد، زمينه ساز گسترش اميدآفريني است
دبیر کمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور:

شبکه سازی مویرگی کانون های مساجد، زمینه ساز گسترش امیدآفرینی است

اقدمي با اشاره به اهميت هم انديشي در قالب طرح توانمندسازي و توسعه ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار کشور، گفت: شبکه سازي مويرگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، موجب تقويت روحيه اميد و نشاط آفريني در محلات کمتر برخوردار مي شود.
شناسه خبر : 47787 تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان البرز، «میلاد اقدمی» طی نشست مدیران فرهنگی استان البرز که یکشنبه، هفتم خرداد در استانداری البرز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگي هنري مساجد این استان و دیگر مسئولان کارگروه طرح توانمندسازي و توسعه ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار برگزار شد، گفت: کمیته فرهنگی این طرح با دبیری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و ریاست استاندار تشکیل شده است.

 

دبیر کمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور با اشاره به اهميت هم انديشي در قالب طرح توانمندسازي و توسعه ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار کشور، گفت: شبکه سازي مويرگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در محلات کمتر برخوردار، موجب تقويت روحيه اميد و نشاط آفريني در اين محلات مي شود.

 

وی اضافه کرد: مختصات استان البرز و آمایش سرزمینی آن نشان می دهد که حاشیه نشینی از جمله مشکل های اساسی و جدی آن است؛ در چنین وضعیتی، سهم اثرگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حل و رفع آن قابل تأمل است.

 

دبیر کمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و هم اندیشی تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی به منظور رشد و رونق محلات با محوریت مساجد اهمیت اساسی دارد.