عیادت نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور از مدیرکانون صاحب الزمان (عج) نظرآباد
عيادت نماينده ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي کشور از مديرکانون صاحب الزمان (عج) نظرآباد

عیادت نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور از مدیرکانون صاحب الزمان (عج) نظرآباد

حجت الاسلام قبادي، نماينده ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي کشور، در پي ضرب و شتم شديد مدير کانون صاحب الزمان (عج) نظرآباد توسط اغتشاشگران از وي عبادت کرد.
شناسه خبر : 42067 تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۲۳

به گزارش ستاد ازتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «حسین قبادی» نماینده ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور به همراه حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و مدیر تعاون روستایی استان از حجت الاسلام «یاسر اسماعیلی» مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) که در روز پنج شنبه 12 آبان ماه توسط اغتشاشگران در مسیر بهشت سکینه مجروح شده بود، عیادت کردند.


حجت الاسلام قبادی در این ملاقات طی سخنانی بیان کرد: چنین وقایعی در کشور اسلامی و انقلابی ما که هموازه برای امنیت مردم کشور و مردم مسلمان دیگر تلاش کرده است، ناراحت کننده است، چه بسیار جوانان مدافع حرمی که برای ایجاد امنیت از جان خود گذشتند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی و پیگیری به وقایع مذکور شد و افزود: این مردم برای پیروزی انقلاب و تحقق اهاف آن بسیار از از خودگذشتگی کردند و نباید خون شهدا و این جان فشانی ها با چنین وقایع تاسف باری پایمال شود.