جلسه تحلیلی، بصیرتی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استاان البرز برگزار شد
جلسه تحليلي، بصيرتي ويژه مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استاان البرز برگزار شد

جلسه تحلیلی، بصیرتی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استاان البرز برگزار شد

به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و منويات مقام معظم رهبري در مورد روشنگري و جهاد تبيين، نشستي با حضور مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان هاي استان البرز برگزار شد.
شناسه خبر : 41946 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» در خصوص اهمیت و جایگاه رسانه و اهمیت  آگاه سازی و بیان مسائل روز در قالب نشست تحلیلی و بصیرتی  گفت: در این راستا امروز میزبان 40 تن از مدیران کانون های مساجد استان البرز هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز در این نشست طی سخنانی گفت: با روی کارآمدن دولت مردمی و شعار ایران قوی با توجه به مسائل و اتفاقات رویداده در سطح استان و کشور لازم به بیان حقایقی جهت روشنگری و بصریت افزایی در سطح مدیران، امامان جماعت و به خصوص بچه های مسجد جهت هوشیاری و مقابله با تحریف هایی که دشمنان انقلاب و ایران عزیز در سر دارند را با قدرت و ایمان به خداوند متعال درهم بشکینم.


وی در این جلسه ضمن بیان مطالبی در خصوص مسائل سیاسی، امنیتی،اقتصادی و نقشه های بسیار دقیق و حساب شده دشمن مطالبی را مطرح نموده و ادامه داد: به شکرانه قلب های پاک، خلوص نیت، ایمان به خدا و کارهای جهادی و انقلابی؛ دشمنان اسلام و نظام اسلامی به حول قوه الهی همیشه سرشکسته و پوچ و با آبرو ریزی تمام عیار مجبور به عقب نشینی و قبول شکست شده اند و این بار هم این چنین خواهد شد.

شکری در این جلسه ضمن تقدیر از مدیران کانون و امامان جماعت مساجد که با دست خالی و بدون چشم داشتی با خلوص نیت و به صورت کاملا جهادی و انقلابی در در خط مقدم تمامی جریانات حضور دارند گفت: در صدد رقم زدن اتفاقات بلند مدت و اثر گذار و توزیع بسته های حمایتی از مساجد هستیم.