برنامه‌های دشمن توسط بچه‌های مسجد، خنثی خواهد شد
برنامه‌هاي دشمن توسط بچه‌هاي مسجد، خنثي خواهد شد
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ مطرح کرد:

برنامه‌های دشمن توسط بچه‌های مسجد، خنثی خواهد شد

حجت الاسلام مختاري با اشاره به تاثير فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد گفت: در نقش‌آفريني اين اقدامات همين بس که با اين فعاليت‌ها، برنامه و حليه دشمنان انقلاب اسلامي، خنثي مي کنند.
شناسه خبر : 40773 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «روح الله مختاری» امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان، ضمن تقدیر از فعالیت های اعضای کانون های مساجد به جایگاه و اهمیت این فعالیت ها در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارکردهای مسجد را باید احیاء کرد تا مسئولان پای کار آمده و در حوزه فرهنگ از بچه های مسجدی و انقلابی حمایتی بیش از پیش داشته باشند.



امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: این فعالیت ها و ظرفیت های بی بدیل نقش مهمی در حذف و حنثی کردن نقشه های دشمنان در عرصه های مختلف  دارد.


وی در ادامه نسبت به بالا بردن ظرفیت و امکانات کانون های مساجد جهت رشد و شکوفایی درخت انقلاب اشاره کرد و گفت: فعالیت در این عرصه و حضور در مسجد منجر به تحقق ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می شود.