بسیاری از هجمه‌های فرهنگی با فعالیت‌های جهادی در مساجد خنثی می‌شود
بسياري از هجمه‌هاي فرهنگي با فعاليت‌هاي جهادي در مساجد خنثي مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز:

بسیاری از هجمه‌های فرهنگی با فعالیت‌های جهادی در مساجد خنثی می‌شود

حجت السلام شکري با اشاره به اهميت کار مسجدي دقيق و مبتني بر توليد محتواي فرهنگي گفت: بسياري از هجمه‌هاي فرهنگي دشمن با فعاليت در مسجد خنثي مي‌شود.
شناسه خبر : 39495 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای ( فهما)  از استان البرز: جلسه کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز روز شنبه اول مرداد ماه با حضور حجت‌الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد فهما این استان برگزار شد.

حجت الاسلام شکری در این جلسه ضمن تاکید نسبت به ارزشیابی، تدوین محتوا و توجیه فعالیت‌ها برای کانون های مساجد بیان کرد: امیدواریم ذیل فعالیت های صورت گرفته شاهد شکل گیری یک حرکت جهادی در عرصه فرهنگ باشیم.


وی با تاکید نسبت به این مساله که محل کار و خدمت ما سنگر مسجد است، به مضمون بخش هایی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند که دشمن زمان هایی که ما خواب هستیم که بیدار است، باید بسیار هوشمندانه تر و با یک اراده محکمی در این عرصه فرهنگی اتفاقات ارزشی را رقم بزنیم.


وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه با ورود بیماری منحوس کرونا برخی ازفعالیت ها و اقداماتی که برنامه ریزی شده بود تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است و جهان در حال وقوع یک تحول بزرگ است. در این میان ما باید زمینه یک انقلاب در وجود خودمان را رقم بزنیم تا با وجود تمامی هجمه های فرهنگی دشمن، در بحث خانواده و اجتماع، انقلابی و مسجدی عمل کرده و در این عرصه نقش کانون های مساجد را پررنگ تر کنیم.