کتاب جامع «راهنما اوقات فراغت بچه‌های مسجد» رونمایی شد
کتاب جامع «راهنما اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد» رونمايي شد
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز؛

کتاب جامع «راهنما اوقات فراغت بچه‌های مسجد» رونمایی شد

آيين رونمايي از کتاب جامع «راهنما اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد البرز در قرارگاه فرهنگي اين استان رونمايي شد.
شناسه خبر : 39481 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: آيين رونمايي از کتاب جامع «راهنما اوقات فراغت بچه‌هاي مسجد» امروز شنبه اول مرداد ماه به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد البرز در قرارگاه فرهنگي اين استان رونمايي شد.

حجت الاسلام «کاظم شکری» در این مراسم طی سخنانی با اشاره به ایجاد یک کارگروه برای تهیه محتوا و برقرار عدالت بین تمامی مساجد کل مناطق استان البرز، نسبت به استفاده از ظرفیت ها، فرصت ها و بهره مندی از یک محتوای واحد و طراز تاکید کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ادامه این مراسم که با حضور استاندار البرز برگزار می شد، افزود: اهمیت و جایگاه شناختی مسجد طراز اسلامی و بهره مندی واحد از یک الگوی مرجع منجر به استفاده از ظرفیت های مناسب در راستای تهیه و تدوین و طراحی کتاب برای تمامی مساجد در سطح استان خواهد شد.


وی در ادامه به محتوای کتاب جامع راهنما اوقات فراغت بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: در این اثر از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و هنری و اجتماعی در طول سالها استفاده شده است؛ همچنین سرفصل های این کتاب از نظر کارکرد معرفتی، محتوایی، آموزشی شامل چندین بخش است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز گفت: در ابتدای کتاب پس از بیانات مقام معظم رهبری که در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی، سامانه امتیازدهی بچه های مسجد، مراکز و تفرجگاه ها معرفی شده اند.

 

وی تصریح کرد: این دومین کتاب در خصوص اوقات فراغت است که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم منتشر می شود. اولین کتاب در سال 1398 منتشر شد، درست زمانی که ویروس کرونا وارد کشور شده بود و در واقع تدوین این کتاب و گردآوری مطالب متعدد با محوریت مسجد و بچه های مسجد نقش بسزایی را در ارتقای سطح فکری و عملکردی اهل مسجد و مدیران ایفا کرد.