313 نفر از بچه‌مسجدی‌های ماهدشت سرود «سلام فرمانده» را اجرا می‌کنند
313 نفر از بچه‌مسجدي‌هاي ماهدشت سرود «سلام فرمانده» را اجرا مي‌کنند
به مناسبت دهه کرامت؛

313 نفر از بچه‌مسجدی‌های ماهدشت سرود «سلام فرمانده» را اجرا می‌کنند

کانون فرهنگي هنري ولايت عشق با مشارکت ستاد فهماي استان البرز، مسجد و پايگاه بسيج مسجد سيدالشهداء ماهدشت سرود سلام فرمانده را با حضور 313 نفر از دهه نودي‌ها به مناسبت دهه کرامت اجرا مي کند.
شناسه خبر : 37662 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از اجرای سرود زنده توسط کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» ماهدشت به مناسبت دهه کرامت و با همکاری مسجد و پایگاه سید الشهداء خبر داد.


مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: نوع ساختار، سادگی و نفوذ بسیار سریع و تاثیر گذاری سرود حماسی، انقلابی و انگیزشی «سلام فرمانده» نشان دهنده همبستگی و ایجادد وحدت در میان  جوامع اسلامی است؛ از سوی دیگر وقتی صدایی از عمق وجود و با خلوص نیت باشد به دل ها می‌نشیند چنانکه اکنون سرود سلام فرمانده در قلب آحاد جامعه و از تمامی طیف ها و جبهه های انقلابی، فرهنگی جذابیت یافته و مورد استقبال واقع شده است.


وی در ادامه گفت: در جریان برگزاری این برنامه و اجرای سرود سلام فرمانده، «ابوذر روحی» نیز حضور داشته و در ادامه برنامه های جذابی برای مخاطبان اجرا می شود.