فعالین سومین رویداد ملی فهما در استان البرز تجلیل می‌شوند
فعالين سومين رويداد ملي فهما در استان البرز تجليل مي‌شوند

فعالین سومین رویداد ملی فهما در استان البرز تجلیل می‌شوند

«کاظم شکري» به منظور حمايت تقويت و معرفي و ارتقاء سحط کمي و کيفي فعاليت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان البرز از برترين هاي سومين رويداد ملي فهما استان طي يک مراسمي تجليل خواهد شد.
شناسه خبر : 35666 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» در نخستین جلسه کمیته تجلیل از فعالین سومین رویداد ملی فهما استان البرز گفت: با توجه به پایان یافتن سومین رویداد ملی فهما، در نظر داریم در سطح استان از کانون های برگزیده تقدیر خواهد شد.

مدیر ستاد فهما استان البرز ادامه داد: با توجه به مشکلات فراوان از جمله نبود امکانات مناسب و حمایت‌های مالی، کانون ها فعالیت های قابل توجهی داشتند؛ در این راستا در نظر داریم تا با هدف تشویق این کانون‌ها طی مراسمی از جمعی ازمدیران کانون های مساجد استان البرز تجلیل میگردد.

 


حجت الاسلام شکری در ادامه از نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرج، ائمه جمعه، مسئولین شهرستانی و استانی، ائمه جماعت مساجد، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برگزاری رویداد ملی فهما 1400 قدردانی کرد و گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در راستای تحقق مسجد طراز اسلامی اقدامات ارزشمند و تاثیر گذاری صورت پذیرفته است.