مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب به همت کانون شهید مطهری رزکان نو فردیس برگزار می‌شود
مسابقه بيانيه گام دوم انقلاب به همت کانون شهيد مطهري رزکان نو فرديس برگزار مي‌شود

مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب به همت کانون شهید مطهری رزکان نو فردیس برگزار می‌شود

کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري رزکان نو شهرستان فرديس با هدف تشريح و بازخواني بيانيه گام دوم رهبري، مسابقه با محور بيانيه گام دوم انقلاب، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار مي کند.
شناسه خبر : 34965 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

«مریم شورمیج» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری رزکان نو شهرستان فردیس به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: سلسله مسابقاتی با محور بیانیه گام دوم انقلاب، با هدف تبیین و تشریح مباحث مطرح شده در این بیانیه برای نسل جوان برگزار می شود.

مدیر کانون شهید مطهری زرکان نو شهرستان فردیس ادامه داد: در این راستا گروهی از اعضای انقلابی، مسجدی و تحصیل کرده کانون وارد میدان شده و این مسابقه را طراحی کردند.


وی ادامه داد: ساعت های متمادی، استفاده از سخنان بزرگان دین و متخصص در حوزه های مختلف و بررسی ابعاد گوناگون بیانیه گام دوم، استفاده از کتاب «دکل»، محتواسازی، طراحی پوستر و عکس نوشته و در نهایت انتشار و اطلاع رسانی جهت برگزاری مسابقه از جمله اقداماتی است که در این ایام صورت پذیرفته است.


این فعال مسجدی افزود: این مسابقه بعد از اتمام فاز نخست که آماده سازی و محتوا سازی بود وارد فاز اجرایی شده است.


شورمیج گفت: این مسابقه هر سه روز یک بار بعد از انتشار عکس نوشته ها برگزار شده و از میان برگزیدگان به صورت قرعه به چند نفر هدایای نقدی و غیر نقدی اهداء خواهد شد.


گفتنی است علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به نشانی های ذیل وارد حسینیه مجازی یا گروه واتسپ، ایتا که به همین منظور تشکیل شده است در مسابقه شرکت کنند.

لینک کانال حسینیه مجازی در ایتا

https://eitaa.com/hoseiniemajazi

 

لینک گروه کانون شهید مطهری در واتساپ

https://chat.whatsapp.com/HVbX6edmRqC3zzxYuyMs33