فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است/امروز کانون‌های مساجد در سطح کشور شناخته شدند
فعاليت در عرصه مسجد يک توفيق است/امروز کانون‌هاي مساجد در سطح کشور شناخته شدند
مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد فهما؛

فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است/امروز کانون‌های مساجد در سطح کشور شناخته شدند

براتي در نشست مشترک با مدير و کارشناسان ستاد فهما استان البرز طي سخناني اظهار کرد: فعاليت در عرصه مسجد يک توفيق است و ما امروز شاهد معرفي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در سطح رسانه ملي به منظور آشنايي هرچه بيشتر مردم با فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد هستيم.
شناسه خبر : 32786 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه سفر و بازدید از ستاد فهما استان البرز در جلسه مشترک با مدیر و کارشناسان ستاد فهما این استان حضور یافت.

 

وی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: حوزه فعالیتی من در آغاز فعالیت‌ام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مساجد بود؛ حقیقتا فعالیت در عرصه مسجد از طراوت، معنویت، شوق و ذوق، فراوانی برخوردار بوده و فعالیت در این عرصه یک توفیق است.


مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما افزود: در برهه ای برای ثبت فعالیت‌ها، گزارش ها و همچنین انعکاس رویداد هایی که در عرصه فعالیتی کانون ها رخ می داد باید مسیر پیچیده ای را دنبال می کردیم اما اکنون با تامیین اعتبار مناسب و از سوی دیگر اقدامات گسترده و متنوعی که انجام شده است، هر کانون حداقل یک سایت اطلاع رسانی داشته و در شبکه های مجازی نیز حضور دارد، از سوی دیگر بسیاری از ظرفیت های بچه های مسجد در صدا و سیما منعکس شده است.

وی در پایان اظهار کرد: آنچه که در سفر به استان البرز از سوی مدیران و کارشناسان مطرح شد به سمع و نظر حجت الاسلام ارزانی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خواهد رسید.