دومین نشست تخصصی شبکه رابطین شهرستان‌های البرز برگزار شد
دومين نشست تخصصي شبکه رابطين شهرستان‌هاي البرز برگزار شد

دومین نشست تخصصی شبکه رابطین شهرستان‌های البرز برگزار شد

با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري، دومين نشست تخصصي شبکه رابطين فهما در استان البرز برگزار شد.
شناسه خبر : 32519 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: با هدف تحقق به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت، ارتقا، برطرف کردن نیازمندی های کانون های استان البرز دومین نشست رابطین شهرستان‌های البرز برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم شکری در این نشست هم اندیشی در خصوص فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: با وجود ظرفیت های فراوانی که در استان البرز وجود دارد و از سوی دیگر فعالیت های متعدد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، اما شاهد آمار مناسبی در برخی حوزه ها از جمله کتاب و کتابخوانی نیستیم و آثار ارسالی به سامانه بچه های مسجد در استان محدود بوده است و این در حالی است که 65 کتابخانه در سطح کانون های مساجد البرز فعالیت دارند.


مدیر ستاد فهما استان البرز گفت: در این ایام به دلیل شیوع کرونا با محدودیت هایی برای فعالیت مواجه هستیم، البته مساله بودجه هم مطرح است، با این وجود همواره شاهد بودیم که از همان ابتدای انقلاب اسلامی با وجود همه کمبودها، با اتکا به تلاش و کوشش بسیاری از فعالیت ها به ثمر نشست.


حجت الاسلام شکری با اشاره به سومین رویداد ملی فهما تصریح کرد: شبکه رابطین فهما بازوان ما در ستاد استان محسوب می شوند، امیدواریم که با ارایه راهکارهای مناسب و اهتمام جدی در حد بضاعت در این مسیر یاری رسان آنها باشیم.

 

گفتنی است در حاشیه این نشست، همه رابطین مناطق شهرستان های استان البرز که در جلسه حضور داشتند به بیان مشکلات کانون ها در هر منطقه پرداختند.