تخصیص بودجه عمرانی به منظور تکمیل ساختمان کانون فرهنگی هنری آسمان
تخصيص بودجه عمراني به منظور تکميل ساختمان کانون فرهنگي هنري آسمان

تخصیص بودجه عمرانی به منظور تکمیل ساختمان کانون فرهنگی هنری آسمان

حجت الاسلام کاظم شکري با حضور و بازديد از کانون فرهنگي هنري آسمان شهرستان نظرآباد در خصوص جذب منابع مالي از محل تملک و دارايي بودجه لازم جهت ادامه عمليات ساخت و تکميل بخشي از ساختمان کانون آسمان خبر داد.
شناسه خبر : 31959 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۷
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان البرز: حجت الاسلام کاظم شکری در بازید میدانی از کانون فرهنگی هنری آسمان ضمن اطلاع از برنامه ها و عملکرد این کانون در خصوص حمایت های مالی و پشتیبانی دستور رسیدگی و مساعدت لازم داد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در خصوص تملک و دارایی و جذب برای عملیات عمرانی و ساخت و ساز کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های استان البرز از جمله نظرآباد که بودجه خوبی تخصیص داده شده است و برای کانون های این شهرستان زیرساختاری لازم را ایجاد می نماید.


وی اضافه کرد: در برخی از شهرستان جمله نظرآباد بودجه در اختیار است که با همکاری اداره کل فرهنگ و ازشاد استان البرز در صدد فعالیت های عمرانی و ماندگاری برای کانون ها قدم برداشتیه ام که با بازدید میدانی از روند ساخت و ساز کانون فرهنگی هنری آسمان که با کمک های مردمی سقف اول را اجرا کرده اند و برای مابقی عملیات عمرانی در حد توان و بودجه لازم تخصیص داده خواهد شد.