گردهمایی شبکه رابطین فهمای استان البرز با حضور 23 رابط منطقه‌ای برگزار شد
گردهمايي شبکه رابطين فهماي استان البرز با حضور 23 رابط منطقه‌اي برگزار شد

گردهمایی شبکه رابطین فهمای استان البرز با حضور 23 رابط منطقه‌ای برگزار شد

گردهمايي شبکه رابطين فهماي استان البرز با حضور 23 رابط منطقه‌اي، با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 29342 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۰
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» در خصوص اهمیت و چایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد و به طبع رشد و ارتقای سطح مدیریتی و ارتباطی و اثر گذاری در سطح شهر روستا و جامعه اظهار کرد: این مهم با بهره مندی از افراد توانمند، آشنا به منطقه  و همچنین دغدغه مند در عرصه فرهنگی و هنری  میسر می شود.


مدیر ستاد فهما استان البرز با اشاره به اینکه زیر ساختار های مناسبی طراحی شده و باید یا مدیریت و برنامه ریزی و تخصص پیشروی کنیم، افزود: این نشست تخصصی را در راستای اتاق مدیریتی کانون‌های مناطق برگزار کرده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اینکه بازوان ستادی این 23 نفر خواهند بود و ما هر اقدام و فعالیت و پیگیری کانون های زیر نظر هر منطقه خود قرار خواهند گرفت و این روشی جهت تسریح در دسترسی و سرعت بخشیدن به اقدامات و بهنتیجه رسیدن مطالبات کانون ها را میسر میکند.

حجت الاسلام شکری افزود: در این نشست تخصصی و کارشناسی موارد مطرح شده در راستای رشد و ارتقا اول مدیران مناطق و سپس مناطق زیر مجموعه میباشد که به صورت همزمان و کنترل شده و دقت بالا بشود از نقاط مثبت یکدیگر بهره مند و یا اینکه ضعف و کم و کاستی ها را پوشش و کم اثر و تبدیل به رشد شود.